2015. június 6., szombat

Könyvajánló

Júniusi könyvajánló Csengétől


Mivel már nagyon-nagyon rég volt bejegyzés a blogon (ennek oka a nyár kitörése), gondoltam hozok nektek egy könyvajánlót. Ha már amúgy is itt a nyári szünet, lesz egy csomó szabadidőtök, és ha valami jó dologgal szeretnétek elütni az időt, én az olvasást ajánlom! Nem is húzom tovább, jöjjön a könyv! :)

Claudia Gray: Evernight - Örökéj

Én eléggé odavagyok a misztikus könyvekért, ezért ez is nagyon tetszett. Kata már előttem olvasta és neki is nagyon tetszett, úgyhogy muszáj voltam beszerezni. Arra nem is gondoltam, hogy a könyvfesztiválon zsákbamacskaként 1900 forintért meg tudom venni. Totálisan tökéletes. (Pacsit nekem az alliterációért!) 


Tartalom:
Bianca szökni akar. Bianca új diák az Evernight Akadémián, egy hátborzongató, gótikus bentlakásos iskolában, ahol az osztálytársak valahogy mind túlságosan tökéletesek: okosak, elegánsak, jóformán olyanok, mint a ragadozók. Bianca tisztában van vele, hogy nem illik közéjük. Ekkor találkozik Jareddel, aki szintén kilóg a sorból, s aki szemmel láthatólag mindent megtesz azért, hogy ne legyen olyan, mint a többi evernightos. Kettejük között tagadhatatlanul van valamiféle vonzalom. Bianca minden veszélyt vállalna, hogy a fiúval lehessen, de sötét, régesrégi titkok elszakítják őket egymástól. Bianca ekkor megkérdőjelez mindent, amit eddig igaznak hitt.




~Csenge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.