2015. február 21., szombat

Arcmaszk ajánló

Balea arcmaszkok 



Ár: Szerintem teljesen elfogadható az ára, már régóta akciós a Dm üzletekben, így 200 forintért beszerezhetőek. 

Használat: Vigyük fel vastagon és egyenletesen a megtisztított arcbőrre. (Én micellás vízzel szoktam  áttörölni az arcomat, mielőtt felviszem.) Szem- és szájkörnyékre ne kerüljön. Hagyjuk hatni 10-15 percig, majd a maradékot egy kozmetika kendővel távolítsuk el. (De semmiképp ne mossátok le! Én ehhez is a jól bevált micellás vizes vattakorongot használtam.) Szükség szerint hetente egy-két alkalommal használjuk!

Saját vélemény: Én első alkalommal kicsit féltem, mert még sosem használtam ilyen arcmaszkokat, de teljesen pozitív élmény volt. Tényleg megéri, mert egy héten MAXIMUM kétszer kell használni! Én először az epreset próbáltam ki és persze nem olvastam át pontosan a használati útmutatót. 15 perc után lemostam. :D Nem baj, így is megtette a hatását. Nagyon bevált nekem, mindenkinek ajánlom! Ja, és persze az illata is mennyei!:)

A Balea arcmaszkokból különböző fajtájúak léteznek, különböző bőrtípusra, szóval senki se féljen, mert biztos,hogy talál megfelelőt a saját arcbőrére!:)

A véleményeteket kommentben várom!:)        ~Csenge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.